عملیات موشکی نیروهای یمنی علیه اهداف نظامی در جده

به گزارش هدا بلاگ، نیروهای مسلح یمن با استفاده از چند فروند موشک و پهپاد رزمی، اهداف نظامی ائتلاف متجاوز سعودی را در شهر جده هدف قرار دادند.

عملیات موشکی نیروهای یمنی علیه اهداف نظامی در جده

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، منابع محلی از عملیات موشکی و پهپادی نیروهای مسلح و کمیته های مردمی یمن علیه اهدافی در جنوب و غرب عربستان سعودی خبر دادند.

کانال تلگرامی صابرین نیوز بامداد سه شنبه گزارش داد که یمنی ها با چند فروند موشک، اهداف نظامی ائتلاف متجاوز سعودی در شهر جده و عمق خاک عربستان را هدف قرار دادند.

خبرنگار شبکه العالم نیز گفت بعد از عملیات یمنی ها علیه اهدافی در جده، تمامی پروازها در فرودگاه این شهر و همچنین فرودگاه شهر جازان به حالت تعلیق درآمدند و آسمان این مناطق از عربستان سعودی خالی از هواپیما شد.

بعضی منابع نیز می گویند بخش نظامی فرودگاه جده هدف حمله موشکی یمنی ها قرار گرفته و تصاویر اطلاعات هوانوردی نشان می دهد که هواپیماهای در جهت نشستن در فرودگاه جده، در حال چرخ زدن در آسمان و موقعیت فرود هستند.

جزئیات بیشتری از این عملیات هنوز منتشر نشده است.

پیش از این، محمد ناصر العاطفی وزیر دفاع دولت نجات ملی یمن تاکید نمود که اگر ائتلاف سعودی بخواهد به حماقت خود در تجاوز علیه یمن ادامه دهد راهبرد موسوم به درد عظیم به اجرا گذاشته می گردد. (جزئیات بیشتر)

از سوی دیگر، ناامیدی و شکست این ائتلاف متجاوز در هفتمین سال تجاوز به یمن، ریاض را بر آن داشت که ابتکارعمل ادعایی خود برای خاتمه دادن به جنگ در این کشور را مطرح کند که دولت نجات ملی یمن آن را به دلیل زیاده خواهی ریاض، عدم توقف حملات روزانه و عدم لغو محاصره شش ساله این کشور رد کرد.

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2816

به "عملیات موشکی نیروهای یمنی علیه اهداف نظامی در جده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات موشکی نیروهای یمنی علیه اهداف نظامی در جده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید