فراخوان جذب ایده های فناورانه و نوآورانه در گلستان

به گزارش هدا بلاگ، خبرنگاران/گلستان مسئول مرکز نوآوری و شتابدهی(منش) جهاد دانشگاهی گلستان از فراخوان جذب ایده های فناورانه و نوآورانه از سوی این مرکز خبرداد.

فراخوان جذب ایده های فناورانه و نوآورانه در گلستان

مهدی خطیر نامنی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای طرح سراسری ایجاد مرکز نوآوری و شتابدهی جوانان(منش) در کشور، فراخوان جذب ایده های فناورانه و نوآورانه با سه رویکرد گردشگری و صنایع دستی، گیاهان دارویی و فناوری اطلاعات منتشر شد.

وی اضافه کرد: جوانان 18 تا 35 ساله می توانند ایده های خود را تا تاریخ 14 بهمن ماه به وسیله لینک https://digiform.ir به سامانه منش ارسال نمایند.

مسئول مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی گلستان، هدف از این طرح را برانگیختن، شناسایی و راهنمایی جوانان کارآفرین دانست و گفت: به دنبال این هستیم تا جوانان به سمتی راهنمایی می شوند که چگونه به یک ایده بکر و ناب دست یابند و بعد از آن تیم خود را چگونه تشکیل دهند و در نهایت هم ایده خود را به یک کسب وکار نوپا با قابلیت اجرا و جذاب برای سرمایه گذاران تبدیل نمایند.

وی اعلام کرد: برگزاری کارگاه های متنوع، آموزشی کارآفرینی، برگزاری دورهمی های کارآفرینی با حضور کارآفرینان و متخصصان و مدرسان برجسته در زمینه های گردشگری و گیاهان دارویی و فناوری اطلاعات، بازدید از گلخانه ها و کارگاه ها و کارخانجات تولیدی و فرآوری گیاهان دارویی و اقامتگاه های بوم گردی و صنایع دستی، مشاوره و منتورینگ، در اختیار قرار دادن فضای کار اشتراکی و امکانات بهداشتی و رفاهی به منظور تیم سازی، حضور در رویداد چند روزه استارت آپی، حضور در نمایشگاه ها و معرفی ایده ها و تیم های برتر به سرمایه گذاران و مراکز رشد از جمله خدمات در نظر گرفته شده توسط این مرکز است.

خطیر نامنی با اشاره به اینکه این طرح در گلستان و 12 استان دیگر کشور در حال انجام است، گفت: این طرح بر اساس تفاهم نامه بین معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان و سازمان تجاری سازی فناوری و مالی دانش بنیان جهاد دانشگاهی اجرا خواهد شد. مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی گلستان، مجری اجرای طرح در استان است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 اسفند 1399 بروزرسانی: 7 اسفند 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2340

به "فراخوان جذب ایده های فناورانه و نوآورانه در گلستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراخوان جذب ایده های فناورانه و نوآورانه در گلستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید