فرماندار نیویورک، دادستان کل آمریکا در دولت بایدن می&zwnjشود

به گزارش هدا بلاگ، فرماندار ایالت نیویورک به عنوان یکی از گزینه های اصلی دولت جدید آمریکا برای تصدی دادستانی کل این کشور معرفی گردید.

فرماندار نیویورک، دادستان کل آمریکا در دولت بایدن می&zwnjشود

به نقل از پایگاه خبری هیل، فرماندار ایالت نیویورک در میان چند گزینه مورد آنالیز برای تصدی دادستانی کل آمریکا در دولت جو بایدن نهاده شد.

خبرگزاری آسوشیتدپرس و بلومبرگ عصر آدینه به نقل از بعضی منابع آگاه گزارش دادند که اندور کومو جزء چهار گزینه احتمالی رئیس جمهور منتخب آمریکا برای تصدی پست مهم دادستانی کل و وزارت دادگستری آمریکا واقع شده است. پیش از این قاضی مریک گارلند و سالی یتس، معاون سابق دادستانی کل آمریکا از جمله گزینه های اصلی بایدن برای رفتن به وزارت دادگستری معرفی شدند. سناتور داگ جونز نیز دیگر گزینه بایدن برای تصدی دادستانی کل آمریکا اعلام شد.

کومو پیش از این در دولت بیل کلینتون به عنوان وزیر مسکن و شهرسازی خدمت نموده است. وی در سال 2018 با کسب اکثریت آرا به فرمانداری ایالت نیویورک منصوب شد. کومو از جمله فرمانداران آمریکایست که ایالت تحت زعامت او در طول همه گیری ویروس کرونا بیشترین آمار ابتلا را شاهد بود و دولت دونالد ترامپ را به دلیل سوء مدیریت کرونا بار ها هدف انتقاد قرار داد. او پیشتر گفته بود رئیس جمهور آمریکا فرایند سلامتی یک ملت را سیاسی نموده است.

علی رغم تعیین شدن بسیاری از اعضای کابینه دولت آینده بایدن، دونالد ترامپ تا به امروز از پذیرش نتایج انتخابات به دلیل آنچه وقوع تقلب گسترده خوانده اجتناب نموده است. ، باشگاه خبرنگاران

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2072

به "فرماندار نیویورک، دادستان کل آمریکا در دولت بایدن می&zwnjشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرماندار نیویورک، دادستان کل آمریکا در دولت بایدن می&zwnjشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید