فوت 8 کرمانی دیگر در اثر ابتلا به ویروس کرونا

به گزارش هدا بلاگ، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: در 24 ساعت گذشته 8 کرمانی دیگر در اثر ابتلا به ویروس کرونا راهی دیار باقی شدند.

فوت 8 کرمانی دیگر در اثر ابتلا به ویروس کرونا

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرنگاران از کرمان، مهدی شفیعی سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از مرگ 8 کرمانی دیگر در اثر ابتلا به ویروس کرونا خبرداد.

او با اشاره به اینکه هم اکنون 350 نفر به سبب ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های استان کرمان بستری هستند اضافه نمود: در بیمارستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی کرمان 202 نفر، زیرمجموعه دانشکده علوم پزشکی سیرجان 81 نفر، زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی جیرفت 25 نفر، زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی بم 12 نفر و در بیمارستان های زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان 30 نفر به سبب ابتلا به ویروس کرونا بستری و تحت مراقبت هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان از بستری شدن 79 مورد تازه مبتلا به ویروس کرونا در 24 ساعت گذشته اطلاع داد.

شفیعی توضیح داد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز 4 هزار و 799 نفر در اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان توضیح داد: ازابتدای آغاز واکسیناسیون در استان کرمان هم تا به امروز یک میلیون و 650 هزار و 709 واکسن در نوبت اول و 750 هزار و 647 واکسن در نوبت دوم تزریق شده است.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3265

به "فوت 8 کرمانی دیگر در اثر ابتلا به ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوت 8 کرمانی دیگر در اثر ابتلا به ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید