فیلم ، ابتکار جالب یک نانوایی در شیراز برای مقابله با کرونا

به گزارش هدا بلاگ، یک نانوایی در شیراز برای مقابله با کرونا اقدام به ابتکار جالبی نموده است.

فیلم ، ابتکار جالب یک نانوایی در شیراز برای مقابله با کرونا

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از خبرنگاران از شیراز، یک نانوایی در شیراز اقدام به خط کشی کردن پیاده رو و ایجاد فاصله اجتماعی برای تشکیل صف مناسب نموده است، انتشار فیلمی از نحوه قرار دریافت شهروندان در صف روبروی این نانوایی در فضای مجازی در چند روز گذشته همچنان بیننده دارد.

این نانوایی با این خط کشی، فاصله تقریبی یک مترونیم را برای افرادی که در صف می ایستند معین نموده است و فاصله افرادی که در مربع های ایجاد شده می ایستند تقریبا معادل همین مقدار است.

این اقدام موجب شده تا شهروندان با اطمینان خاطر بیشتری در صف بایستند و حتی افراد می توانند بدون ماسک نیز در صف ایستاده و نان بخرند.

کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا نیز در اطلاعیه ای اظهار داشت: در ادامه اقدامات مستمر یک ماه اخیر ازسوی همه دستگاه ها که با حداکثر ظرفیت به صورت 24 ساعته و مستمر برای مقابله و ممانعت از گسترش شیوع کرونا در کشور انجام گرفت، طرح تقویت فاصله گذاری اجتماعی با هدف یاری به تشدید قطع زنجیره انتقال بیماری با رویکرد کاهش تماس ها، عدم برگزاری اجتماعات و حذف ترددهای غیرضروری در سطح کشور (مصوب ستاد ملی مدیریت و مقابله با کرونا) از بامداد آدینه هشتم فرودین ماه شروع و تا 15 فروردین ماه اجرا می گردد و در صورت تصویب ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، اجرای طرح تمدید خواهد شد.

در راه حل رعایت فاصله اجتماعی به مردم توصیه می گردد برای کاهش خطرهای ابتلا به ویروس کرونا، باید از حضور در اماکن عمومی و تجمع های غیر ضروری و به طور خاص فعالیت هایی که افراد زیادی در آن مشارکت می نمایند، خودداری نمایند.

تا به امروز 633 نفر در استان فارس به بیماری کرونا مبتلا شده اند که از این تعداد 220 نفر با بهبودی کامل از بیمارستان ترخیص شدند و 185 نفر از مبتلایان نیز به دلیل دارا بودن علایم محدود این بیماری در قرنطینه خانگی به سر می برند و 25 نفر جان خود را از دست داده اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 316

به "فیلم ، ابتکار جالب یک نانوایی در شیراز برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، ابتکار جالب یک نانوایی در شیراز برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید