مربیگری استرس بالایی دارد، مسائل ورزشکاران را رصد می کنم

به گزارش هدا بلاگ، قهرمان سابق تیم ملی وزنه برداری کشورمان گفت: برای اولین بار به عرصه مربیگری وارد شدم و توانستیم با تیم ایران مال به قهرمانی برسم اما مربیگری استرس بالایی دارد.

مربیگری استرس بالایی دارد، مسائل ورزشکاران را رصد می کنم

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری خبرنگاران، بهداد سلیمی در خصوص حضورش در کمیته ملی المپیک گفت: خدا را شکر این تصمیم از سوی رئیس کمیته ملی المپیک گرفته شد و به من اعتماد کردند. حضورم در کمیته در واقع یک پل بین ورزشکاران و پیشکسوتان است تا بتوانم مسائل آن ها را انتقال دهم و رفع کنیم.

وی گفت: بعد کاری ما تنها مختص به ورزشکاران نیست و بحث پیشکسوتان هم مطرح است. خدا را شکر با توجه به تخصیص بودجه و همچنین افزایش بودجه سال جاری کمیته ملی المپیک به ورزشکاران رسیدگی می گردد.

سلیمی در خصوص حضورش در عرصه مربیگری و قهرمانی تیم اش گفت: برای اولین بار به عرصه مربیگری وارد شدم و توانستیم با تیم ایران مال به قهرمانی در لیگ برتر وزنه برداری برسم. امیدوارم این افتخار را در سال های آینده هم تکرار کنیم. قطعاً وزنه زدن سخت تر است اما مربیگری استرس بالایی دارد.

وی گفت: از همه رشته ها و به خصوص وزنه برداری کم وبیش خبر دارم و با همه ورزشکاران در ارتباط هستم تا بتوانم مسائل آن ها را انتقال بدهم.

4057/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 582

به "مربیگری استرس بالایی دارد، مسائل ورزشکاران را رصد می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربیگری استرس بالایی دارد، مسائل ورزشکاران را رصد می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید