مقاله: آبشار همیلتون کجاست؟

به گزارش هدا بلاگ، ممکن است که آبشارای نیاگارا، پر بازدیدترین آبشارها در آمریکای شمالی باشند اما مرکز آبشارهای دنیا جای دیگری است! این آبشارها به نام آبشارهای همیلتون در شهر کانادایی همیلتون قرار گرفته اند. جالب است که این آبشار، در قلب صنعتی ترین منطقه کانادا قرار گرفته است و در عین حال، این منطقه زیبایی بی نهایت فریبنده ای دارد.

مقاله: آبشار همیلتون کجاست؟

اما دیدنی ترین آبشار همیلتون، آبشار وبستر (Websters Falls) نام دارد، بلندترین آبشار، آبشار Tews Falls با 41 متر و کوچک ترین آبشار هم آبشار دیویس با 3 متر ارتفاع است.

البته تا قبل از آن هم اهالی شهر همیلتون، آبشارهای عظیم آن را می شناختند و هم در آخر هفته ها از آن ها بازدید می کردند و هم در آن ها آب تنی می کردند اما هیچکس مقدار و ارزش واقعی آبشارهای همیلتون را نمی دانست.

حتی امروز هم هیچ کس به درستی نمی تواند میزان و تعداد دقیقی از آبشارهای این شهر داشته باشد، اگر چه تا حالا در آن 130 آبشار معرفی شده است اما برخی از منابع گفته اند که تعداد آن ها بیشتر از 130 و حدود 150 عدد است. علت این برآورد ها و مشخص نبودن تعداد دقیق آبشارهای همیلتون این است که 50 تا 60 عدد از آنها، فقط در یک دوره زمانی خاص جاری می شوند. در نتیجه تعداد دقیقه آنها بستگی به فصل های سال دارد و همین موضوع، باعث سردرگمی و سخت بودن شمارش تعداد آنها می گردد.

منبع مقاله: آبشار همیلتون کجاست؟

انتشار: 26 مهر 1400 بروزرسانی: 26 مهر 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3251

به "مقاله: آبشار همیلتون کجاست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آبشار همیلتون کجاست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید