مقاله: طرز تهیه انواع دسر با ژله، خوشمزه و آسان

به گزارش هدا بلاگ، دسر های بسیار متنوعی را می توان با ژله تهیه کرد، در این مطلب بیشتر به انواع دسر با ژله که هواداران بیشتری دارند و به راحتی تهیه می شوند، پرداخته شد.

مقاله: طرز تهیه انواع دسر با ژله، خوشمزه و آسان

خبرنگاران | سرویس آشپزی - ژله یکی از مواد خوراکی است که خواص بسیاری دارد و عمدتا برای تهیه شیرینی و دسر به کار می رود. انواع دسر با ژله بسیار خوشمزه بوده و تقریبا برای سرو بعد از هر نوع غذایی اعم از سنتی و فرنگی مناسب هستند. ژله از پودر استخوان حیوانات حلال گوشت ساخته می گردد، از اینرو خواص بیشماری داشته و به رشد استخوان ها در بچه ها یاری می نماید.

ژله های رنگی را از ظرف خارج کنید، برای اینکار لبه های ژله را با چاقو جدا نموده و در یک ظرف بزرگتر مقداری آب جوش بریزید، ظرف ژله را به مدت 5 ثانیه تا نیمه در آب جوش فرو کنید و بلافاصله آن را برگردانید. سپس ژله را به صورت مکعب های کوچک برش بزنید.

اکنون ژل های رنگی را در قالبی به گنجایش یک لیتر بریزید (یک لیتر معادل 4 لیوان آب است، بنابراین اگر این مقدار آب در قالب نهاده شد، گنجایش آن کافی خواهد بود)، سپس ژله آلوئه ورا را اضافه کنید و قالب را در یخچال قرار دهید. اگر گنجایش قالب بیشتر باشد و مقداری از آن خالی بماند، تکه های ژله در بالای ظرف قرار می گیرند و ظاهر دسر به فرم دلخواه نمی گردد.

منبع مقاله: طرز تهیه انواع دسر با ژله، خوشمزه و آسان

انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3290

به "مقاله: طرز تهیه انواع دسر با ژله، خوشمزه و آسان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: طرز تهیه انواع دسر با ژله، خوشمزه و آسان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید