نوسازی تالار وحدت آنالیز شد

به گزارش هدا بلاگ، مدیرعامل بنیاد رودکی و معاون فنی اپرای دولتی وین به وسیله ویدئو کنفرانس درباره همکاری های مشترک از جمله نوسازی تالار وحدت گفت وگو کردند.

نوسازی تالار وحدت آنالیز شد

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، مهدی افضلی مدیرعامل بنیاد فرهنگی هنری رودکی در جلسه ای که با حضور رئیس انجمن فرهنگی اتریش در ایران برگزار گردید با معاون فنی اپرای دولتی وین نیز طی یک گفتگوی ویدئویی درباره همکاری های مشترک و نوسازی تالار وحدت بحث و گفتگو کردند.

در این رویداد که با حضور الکساندر ریگر، معاون سفیر و رئیس انجمن فرهنگی اتریش در ایران برگزار گردید، مهدی افضلی مدیرعامل بنیاد رودکی و کریستوفر ویدورا، معاون فنی اپرای دولتی وین در خصوص توسعه همکاری های هنری بحث و گفتگو کردند.

با توجه به ویژگی های مشترک تالار وحدت و سالن اپرای وین، تجهیز، بازسازی و نوسازی بخش ماشینری و فنی تالار وحدت و همچنین ارائه مشاوره در استانداردسازی تجهیزات نگهداری سازها و نت ها از نکات مهم این کنفرانس ویدئویی بود.

در این جلسه دو طرف با اشاره به شرایط ویژه ناشی از شیوع بیماری کرونا در سطح دنیا و محدودیت های برگزاری برنامه های هنری با حضور هنرمندان، در خصوص شیوه های نوین افزایش تعاملات هنری میان دو کشور مذاکراتی کردند؛ برگزاری اجراهای مشترک و تشکیل مستر کلاس های آموزشی به صورت آنلاین از جمله پیشنهادهای مطرح شده در این نشست بود.

همچنین با توجه به پروتکل های بهداشتی مطرح برای بازگشایی تالارهای هنری، دو طرف بر تبادل تجربیات خود در این زمینه تاکید کردند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 601

به "نوسازی تالار وحدت آنالیز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوسازی تالار وحدت آنالیز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید