ورق های کابینت نانویی ایران به آذربایجان صادر شد

به گزارش هدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از ستاد توسعه فناوری نانو، یک شرکت دانش بنیان در اولین گام های صادراتی خود در حوزه ورق فومیزه حاوی نانوذرات، محصولات خود را به کشور آذربایجان صادر کرد.

ورق های کابینت نانویی ایران به آذربایجان صادر شد

محسن بهرامی مدیر بخش تحقیق و توسعه این شرکت از رایزنی این شرکت برای صادرات به کشورهای عمان و عراق اطلاع داد.

بهرامی گفت: ما یک شرکت دانش بنیان در حوزه فراوری ورق های فومیزه هستیم که استفاده از نانوذرات را در خط فراوری محصولات خود وارد نموده ایم. برای ترکیب نانوذرات با ورق های فومیزه احتیاج به پیچیدگی های فنی و تجهیزاتی بود که برای این کار تغییراتی در تجهیزات خط فراوری خود ایجاد کردیم، در حال حاضر بیشتر ظرفیت خط فراوری ما به ورق های تقویت شده با نانوذرات تعلق دارد.

وی درباره مزیت این نانومحصول گفت: ورق های فومیزه استحکام کمی دارند از این رو برای تقویت آن ها روکش استفاده می گردد. ما از نانوذرات برای نظم دهی به سلول های سازنده این ورق ها استفاده کردیم که با این کار میزان پیچ خوری و سختی ورق افزایش می یابد. این ورق ها به دلیل تقویت شدن با نانوذرات نسبت به خط و خش مقاومت بالاتری پیدا نموده اند.

وی از فروش 206 میلیارد ریالی در سال 97 سخن گفت که روند فروش این شرکت در سال 98 رو به افزایش بوده و تاکنون به 150 میلیارد ریال رسیده است. دکتر بهرامی استفاده از فناوری نانو را عامل رشد فروش این شرکت عنوان می نماید و می گوید: در ابتدا یک خط فراوری داشتیم که بعد از استفاده از نانوذرات و افزایش تقاضای بازار خط های دوم و سوم را نیز راه اندازی نموده ایم و در حال حاضر به دنبال راه اندازی خط فراوری چهارم هستیم. این محصولات به وسیله نمایندگی های ما در سراسر کشور توزیع می گردد.

مدیر بخش تحقیق و توسعه این شرکت از برنامه های آینده شرکت برای توسعه ورق های ضدUV اطلاع داد که در آینده نزدیک وارد بازار می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 34

به "ورق های کابینت نانویی ایران به آذربایجان صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورق های کابینت نانویی ایران به آذربایجان صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید