وکیل حامی ترامپ: پنس باید به خاطر خیانت تیرباران شود

به گزارش هدا بلاگ، لین وود متحد سرسخت دونالد ترامپ گفت مایک پنس معاون رئیس جمهور آمریکا به دلیل امتناع از پیوستن به دادخواستی که به او قدرت تغییر نتیجه انتخابات را می داد، باید دستگیر و تیرباران شود.

وکیل حامی ترامپ: پنس باید به خاطر خیانت تیرباران شود

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، لین وود متحد سرسخت ترامپ گفت معاون رئیس جمهور آمریکا به دلیل امتناع از پیوستن به دادخواست تغییر نتیجه انتخابات، باید تیرباران شود.

وی که مدافع ادعا های ترامپ درباره تقلب در انتخابات و تنظیم کننده شماری از شکایت های ناکام وی برای برگرداندن نتیجه انتخابات بوده، روز جمعه در توییتی نوشت: اگر پنس بازداشت شود، مایک پامپئو، وزیر خارجه انتخابات را نجات خواهد داد. پنس به زندان خواهد افتاد و منتظر محاکمه به دلیل خیانت خواهد شد.

این حامی تندروی ترامپ اضافه نمود: او با حکم اعدام با تیرباران روبرو خواهد بود. او یک ترسو است و مانند یک پرنده آواز خواهد خواند و همه چیز را اعتراف خواهد کرد.

او در توییت دیگری مدعی شد پامپئو فردی است که واقعیت را می گوید و طرف ترامپ را می گیرد.

به گزارش دیلی میل، وود و تعدادی دیگر از جمهوری خواستار از معاون رئیس جمهور آمریکا خواسته اند در فرایند رای گیری کنگره برای تایید فرد پیروز انتخابات علیرغم نداشتن چنین اختیاری مداخله کند و نتیجه را تغییر دهد.

مایک پنس چنین درخواستی را رد کرده است. جرمی کرنودل قاضی منصوب رئیس جمهور آمریکا هم شکایت جمعی از جمهوری خواستار را در این خصوص رد کرد.

روز گذشته (جمعه) نیز وزارت دادگستری آمریکا دادخواست تنظیم شده را دارای تناقضات حقوقی توصیف و اعلام نمود در آن از فرد اشتباهی شکایت شده است.

از سوی دیگر شماری از مقامات ارشد این وزارتخانه، خواستار رد فوری این شکایت نامه شدند که طبق آن مایک پنس می تواند این قدرت را داشته باشد که نتیجه انتخابات ریاست جمهوری را تغییر دهد.

شکایت اجرا شده از مایک پنس به جلسه روز ششم ژانویه (17 دی ماه) کنگره آمریکا مربوط می شود که قرار است پنس به عنوان رئیس سنا اداره آن را برعهده داشته باشد و در آن آرای مجمع گزینندگان (الکترال کالج) درباره پیروز انتخابات ریاست جمهوری اخیر آمریکا شمارش شود.

این جمهوری خواستار در شکایت خود از قاضی فدرال خواسته بودند که اعلام کند، نقش معاون رئیس جمهور آمریکا در جلسه ششم ژانویه شمارش آرا در کنگره، نقشی تشریفاتی نیست و او می تواند درباره اینکه آرای الکترال کدام ایالت ها شمارش و تایید شود، تصمیم گیری کند.

آن ها همچنین مدعی شده اند که قانون مصوب 1887 فدرال آمریکا که به قانون شمارش الکترال موسوم است، با متمم دوازدهم قانون اساسی آمریکا منافات دارد. این متمم درباره مدت تصدی سِمت توسط رئیس جمهور و معاون رئیس جمهور و اختیارات آن ها است.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2225

به "وکیل حامی ترامپ: پنس باید به خاطر خیانت تیرباران شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وکیل حامی ترامپ: پنس باید به خاطر خیانت تیرباران شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید