پایانه صادراتی شیلاتی از اولویت های مازندران در حوزه آبزی پروری است

به گزارش هدا بلاگ، خبرنگاران/مازندران استاندار تسریع در اتمام پایانه صادراتی شیلاتی را یک اولویت در این بخش دانست و گفت: راه اندازی پایانه ها اولویت نخست ما در حوزه فراوری است.

پایانه صادراتی شیلاتی از اولویت های مازندران در حوزه آبزی پروری است

احمد حسین زادگان در نشست با نمایندگان تشکل های شیلاتی و بعضی فراوریکنندگان و آبزی پروران بخش خصوصی در سالن اجتماعات استانداری مازندران برگزار گردید، با اشاره به اینکه همیشه پیگیر مسائل و مسائل حوزه شیلات و آبزی پروری بوده ام، اظهار کرد: فعالیت بخش خصوصی، مسائل و مسائل آنان برای ما اهمیت فوق العاده دارد و تداوم نشست با بخش های مختلف را به این منظور شروع نموده ایم.

وی با تاکید بر اینکه بخش خصوصی نباید برای دریافت تسهیلات، بدون دلیل معطل بوروکراسی های غیر ضرور اداری و بانکی باشد، توضیح داد: بخش خصوصی نیز باید در کنار حمایت ها و اقدامات بخش دولتیکه باید موثرتر و کارآمدتر باشد، در سایه پیگیریهای مستمر، مطالبه گری کند و گفتگوی بخش دولتی و خصوصی باید مداوم گردد.

استاندار مازندران اعلام نمود: زمانی آبزی پروری به سودآوری مطلوب می رسد که صنایع تبدیلی در کنارش بوده است.

حسین زادگان با اشاره به اینکه ظرفیت های شیلاتی خصوصا ظرفیت های دریا دست نخورده است و باید بیشتر در این راستا کوشش گردد، گفت: از ظرفیت آب بندان ها نیز باید برای پرورش ماهی بنحو مطلوب تری بهره برد.

وی بر استفاده از بازارهای مستعد برای عرضه محصولات شیلاتی تاکید نمود و یادآور شد: بازار cis یکی از بازارهای خوب منطقه است و برآنیم ارتباطات با استانداران کشورهای حوزه خزر و شمال را بویژه به وسیله ویدئوکنفرانس توسعه دهیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه 12 هزار نفر در حوزه شیلات استان مشغول به فعالیت هستند، یادآور شد: در سال 98 در حوزه محصولات شیلاتی بالغ بر 105 هزار تن فراوری و 11 هزار تن صادرات داشته ایم.

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 414

به "پایانه صادراتی شیلاتی از اولویت های مازندران در حوزه آبزی پروری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایانه صادراتی شیلاتی از اولویت های مازندران در حوزه آبزی پروری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید