پیگیر مسائل بازنشستگان و نیروهای قراردادی وزارت نفت هستیم، خواسته معترضان برقراری عدالت است

به گزارش هدا بلاگ، عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: مسئله ای که در وزارت نفت وجود دارد قرارداد های نیرو های این وزارتخانه است که به صورت موقتی منعقد شده است در همین رابطه اعضای کمیسیون انرژی مجلس پیگیر این موضوع هستند تا دولت در رابطه با قرارداد ها تجدید نظر کند.

پیگیر مسائل بازنشستگان و نیروهای قراردادی وزارت نفت هستیم، خواسته معترضان برقراری عدالت است

از پروفایل ما وبلاگ حامد دیدن نمایید.

رمضانعلی سنگدوینی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در مصاحبه با خبرنگار پارلمانی خبرنگاران، درباره اعتراض تعدادی از ایثارگران در مقابل وزارت نفت، اظهار کرد: تعدادی از معترضان بازنشستگان وزارت نفت بودند که از ایثارگران، جانبازان و آزادگان جنگ نحمیلی بودند که درخواست حق و حقوق خود را داشتند.

وی ادامه داد: درباره این بازنشستگان جلساتی را کمیسیون انرژی مجلس با وزارت نفت داشته و پیگیر این موضوع از وزارتخانه هستیم تا بتوانیم کمکی به این افراد بازنشسته کنیم که به حقوق خود دست پیدا نمایند.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع اصلی این است که نمی توان این افراد را نادیده گرفت، زیرا این افراد در دوران جنگ تحمیلی از جان، مال و... خود برای دفاع از کشور گذاشته اند از این رو باید صدای آن ها شنیده گردد.

سنگدوینی توضیح داد: مشکل بعدی که در وزارت نفت وجود دارد قرارداد های نیرو های این وزارتخانه است که به صورت موقتی منعقد شده است در همین رابطه اعضای کمیسیون انرژی مجلس پیگیر این موضوع هستند تا دولت در رابطه با قرارداد ها تجدید نظر کند.

وی با بیان اینکه مسائل در وزارت نفت کم نیست، بیان نمود: مشکل اصلی که کارمندان وزارت نفت به آن اعتراض دارند مسئله عدالت است. خواسته تمام این افراد رتبه بندی درست و براساس عدالت است که ان شا الله کمیسیون انرژی پیگیر حل این مسائل است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در پایان با بیان اینکه مجلس پیگیر مسائل کارکنان وزارت نفت هست، گفت: مقرر شد وزارت نفت درباره برطرف مسائل و همچنین قرارداد ها به کمیسیون انرژی مجلس گزارش هایی را ارائه کند.

پایانی پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 آذر 1399 بروزرسانی: 24 آذر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1927

به "پیگیر مسائل بازنشستگان و نیروهای قراردادی وزارت نفت هستیم، خواسته معترضان برقراری عدالت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیر مسائل بازنشستگان و نیروهای قراردادی وزارت نفت هستیم، خواسته معترضان برقراری عدالت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید