کارگردان سه گانه مس افکت استودیوی مستقل خود را تأسیس کرد

به گزارش هدا بلاگ، کیسی هادسون (Casey Hudson) که همه او را به خاطر کارگردانی سه گانه تحسین شده مس افکت می شناسند، با تأسیس استودیوی نو خود دوباره به صنعت بازی های ویدیویی بازگشته است.

کارگردان سه گانه مس افکت استودیوی مستقل خود را تأسیس کرد

پس از اینکه کیسی هادسون در سال 2014 پس از 16 سال از استودیو بایوور جدا شد و مدت کوتاهی در مایکروسافت فعالیت کرد، او بار دیگر در سال 2017 به استودیو بایوور پیوست و در سمت مدیر استودیو کار خود را در بایوور دنبال کرد اما هادسون در سال گذشته برای دومین بار این استودیوی کانادایی را ترک کرد. اکنون او اعلام نموده است که در این مدت استودیو تازه خود را تأسیس نموده است؛ استودیویی که قرار است با نام Humanoid Studios آغاز به کار کند. او حتی اطلاع داده است که آن ها در این استودیو مشغول ساخت یک اثر کاملا تازه هستند.

کیسی هادسون با نوشتن چند توییت در توییتر از این استودیو رونمایی کرد. او ابتدا در نوشته ای گفت که او در این مدت با همکاری برخی از رفقا و همکاران قدیمی خود روی چیز شگفت انگیزی کار نموده اند. اگرچه هادسون جزئیات بیشتری را درباره این موضوع منتشر نکرد اما در نوشته بعدی خود از تأسیس این استودیو اطلاع داد و نام آن را هم تعیین کرد. او در توییتر نوشت: ما Humanoid Studios هستیم. این اولین قدم کوچک در ماجراجویی ما است و ما امیدواریم که شما در این ماجراجویی با ما همراه شوید. هدف ما این است که به وسیله بازی تازهمان نوآوری و هنر را برای بازیکنان به ارمغان آوریم.

در سایت رسمی استودیو Humanoid نوشته شده است: این استودیو به وسیله کیسی هادسون و توسعه دهندگان بااستعدادی در سراسر دنیا تأسیس شده است. ما فضیلت و شگرفی هنر را با علم پیشرفته ترکیب می کنیم تا آینده تفریح های تعاملی را ارائه دهیم.

در بخش دیگری از سایت این استودیو ذکر شده است: ما به استخدام افراد مستعد باور داریم تا برترین ابزار، پشتیبانی و حمایت در محیط کار را تحت اختیار آن ها قرار دهیم و برایشان آزادی عمل خلاقانه فراهم کنیم تا آن ها بتوانند برترین کارهایشان را انجام دهند. ما در حال خلق چیز ویژه ای هستیم و از شما دعوت می کنیم که به گروه ما بپیوندید.

همان گونه که تعیین است، این استودیوی مستقل تازه اکنون در پی نیروهای تازه ای است تا بتواند با قدرت بیشتری روی اولین پروژه خود کار نمایند. هرچند در برخی از آگهی ها تجربه کار با آنریل انجین یا نقش ها خاصی که انتظارش را داریم، ذکر شده است اما نمی توانیم به وسیله این آگهی شغلی جزئیات بیشتری از اولین بازی Humanoid Studios کسب کنیم و حتی متوجه شویم که این اثر قرار است در چه ژانری خلق گردد. هرچند، اگر بخواهیم سابقه کیسی هادسون را در نظر بگیریم، شاید انتظار یک بازی نقش آفرینی تا حدی منطقی باشد. با این وجود، باید منتظر بمانیم تا مؤسس این استودیو در آینده جزئیات بیشتری از اولین بازی خود در این استودیو اعلام کند. در حال حاضر، تنها کاری که می توانیم انجام دهیم، این است که از تأسیس این استودیو تازه خرسند و برای آینده آن هیجان زده باشیم.

منبع: Gematsu

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3130

به "کارگردان سه گانه مس افکت استودیوی مستقل خود را تأسیس کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگردان سه گانه مس افکت استودیوی مستقل خود را تأسیس کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید