کرونا 16 هزار پرسنل مجموعه های ورزشی تهران را بیکار کرد

به گزارش هدا بلاگ، تهران (پانا) - مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران گفت که با شیوع کرونا بیش از 16 هزار نفر از پرسنل مجموعه های ورزشی استان تهران بیکار شدند.

کرونا 16 هزار پرسنل مجموعه های ورزشی تهران را بیکار کرد

به گزارش ایرنا، رضا گلمحمدی اظهار کرد: با شیوع کرونا از اسفند ماه سال گذشته، بیش از 16 هزار شاغل مستقیم اماکن ورزشی کار خود را از دست داده اند که در صدد هستیم از طریق دولت مسائل آنها را برطرف کنیم.

وی افزود: هم اینک فعالیت استخرهای سرپوشیده، ورزش های رزمی و پر برخورد از اسفند ماه سال گذشته تعطیل است.

گلمحمدی همچنین در پاسخ به این سوال که با شیوع کرونا و قرمز شدن شرایط استان تهران، آیا آمار دقیقی نیز از ورزشکاران استان به بیماری کرونا دارید یا خیر؟ اظهار کرد: این آمار بیشتر در حیطه فدراسیون پزشکی ورزشی بوده و آمار دقیقی نسبت به این موضوع نداریم.

با شیوع کرونا استقبال ورزشکاران از 5 هزار و 200 مجموعه ورزشی سطح استان کمتر شده است.

وی همچنین از آخرین شرایط مدیریت ورزشگاه شیرودی به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران اشاره کرد و گفت: برای انتقال مالکیت این مجموعه ورزشی از طریق وزارت ورزش به نهاد ریاست جمهوری نامه نگاری شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ادامه داد: این موضوع باید در کمیسیونی متشکل از برخی دستگاههای دولتی مرتبط استعلام گیری شود.

ورزشگاه شهید شیرودی یا امجدیه دارای چمن طبیعی است که پیست و سالن های متعددی دارد و در خیابان مفتح تهران واقع شده است. امجدیه سابق تا پیش از ساخت ورزشگاه آزادی نخستین ورزشگاه و بزرگترین مجموعه فوتبال محسوب می شد و میزبان بازی های تیم ملی ایران و سرخ آبی ها بود.

این مجموعه که در سال 1317 به بهره برداری رسیده، در برگیرنده 3 استخر سرپوشیده، یک استخر روباز مناسب مسابقات و همچنین 2 زمین فوتبال، سالن تمرین و مسابقه کشتی، کاراته، بوکس و شمشیربازی است.

در حال حاضر مجموعه ورزشی در اختیار شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی وزارت ورزش است.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 16 آبان 1399 بروزرسانی: 16 آبان 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1653

به "کرونا 16 هزار پرسنل مجموعه های ورزشی تهران را بیکار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا 16 هزار پرسنل مجموعه های ورزشی تهران را بیکار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید