کریکت ایران در بازی های آسیایی 2022 چین حضور پیدا می نماید

به گزارش هدا بلاگ، مرتضی رادوزهی که برای افتتاحیه کمیته کریکت شهرستان آمل حضور داشت، درگفت وگو با خبرنگاران اضافه نمود: برابر برنامه تنظیمی ازپیش اعلام شده، قرار بود از مهرماه با دعوت از بازیکنان تیم ملی، اردوهای آماده سازی را داشته باشیم که متأسفانه شرایط بیماری کرونا در کشور، باعث تعطیلی اردو شد.

کریکت ایران در بازی های آسیایی 2022 چین حضور پیدا می نماید

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

وی افزود: دربرنامه جدید، برای نیمه دوم آبان را پیش بینی کردیم وامیدواریم با بهتر شدن شرایط کشورو کمتر شدن همه گیری بیماری کرونا، این اردو را برپا کنیم.

وی افزود، تا برگزاری مسابقات آسیایی، از نظر آمادگی عقب نیستم وبازیکنان به صورت انفرادی تمرین های اولیه دارند.

دو اردوی برون مرزی کریکت درعمان وامارات

سرمربی تیم ملی کریکت ایران با بیان اینکه دو اردوی خارجی در کشورهای عمان وامارات دربرنامه تیم ملی پیش بینی وهماهنگی شده است، گفت: کشورهای عمان وامارات برای برنامه تمرینی ونیز بازی های محبت آمیز تیم ملی پیش بینی شده وامیدواریم درماه های آینده تیم اعزام گردد.

رادوزهی افزود، که امکانات زمین مناسب ونیز شرایط خوب تمرینی ایده ال دراین دو کشور، می تواند تیم ملی وبازیکنان را به آمادگی بهتر ومطلوب تر با مسابقات مهم آسیایی که در زمین استاندارد برگزار می گردد، نزدیک تر کند.

کمبود زمین، مشکل اصلی کریکت کارها

وی ادامه داد، در حوزه سخت افزاری کمبودهایی در استان های کشور وجود دارد که اگر رفع گردد تحول بزرگی در رشته کریکت ایجاد می گردد.

سرمربی تیم ملی کریکت ایران با بیان اینکه، رشته ورزشی کریکت تا به امروز در حدود 17 استان کشور راه اندازی شده و خوشبختانه فرایند توسعه آن در کشور قابل قبول هست، گفت: اصلی ترین احتیاج این رشته ورزشی زمین مناسب، استاندارد و اختصاصی آن هست که متأسفانه باید گفت هنوز در کشور به این مهم نرسیدیم.

رادوزهی افزود، درکنار علاقمندانی که به این رشته مهیج ورزشی راهنمایی و وسوق داده می شوند، تجهیزات مربوط به این ورزش نیزدر بازار گران هست و به سختی در دسترس همگان هست.

احیای دوباره لیگ کریکت درایران

وی درخصوص برگزاری لیگ کریکت درکشور گفت، درچند سال گذشته لیگ کریکت مردان وزنان برگزار می شد وحتی قهرمانی کشور نیز برگزار شده بود.

سرمربی تیم ملی کریکت ایران یادآورشد، که به دنبال برگزاری دوباره لیگ کریکت در کشور به منظور شناسایی استعدادهای جدید هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 آبان 1399 بروزرسانی: 30 آبان 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1766

به "کریکت ایران در بازی های آسیایی 2022 چین حضور پیدا می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریکت ایران در بازی های آسیایی 2022 چین حضور پیدا می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید