گل محمدی: استعفا می دهم و بعد از لیگ قهرمانان از پرسپولیس جدا می شوم

به گزارش هدا بلاگ، یحیی گل محمدی در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) پرسپولیس گفت: ما از هفته قبل تمرینات را آغاز کردیم و یک مقدار درگیر جابجایی بودیم. با توجه به این که بازی ها تمام شده بود و باید خودمان آماده حضور در لیگ قهرمانان آسیا می کردیم، دو ماموریت داشتیم؛ هم حفظ بازیکنان قدیمی که تیم را قهرمان نموده بودند و هم جذب بازیکنان جدید.

گل محمدی: استعفا می دهم و بعد از لیگ قهرمانان از پرسپولیس جدا می شوم

وی تاکید نمود: بعضی از بازیکنان در طول فصل از ما جدا شدند مثل بیراوند و استوکس و امروز هم علیپور رفت. ما چندین بازیکن جذب کردیم و لیست خروجی هم که به آن صورت نداشتیم. انرژی زیادی در هفته گذشته از ما گرفته شد. بیشتر تمرینات مان ناقص و بدون بازیکنان بود. ظاهراً کار بشار رسن هم درست شده و امروز به تمرین اضافه می گردد، ولی بازیکنان خوبی مثل ترابی و علیپور را از دست دادیم و خیلی دوست داشتیم که در کنار ما می ماندند و فصل جدید و حضور در آسیا را با هم انجام می دادیم، ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد. آنها خیلی برای باشگاه زحمت کشیدند و تشکر می کنم. در هر صورت یکسری مسائل جابجاییی باعث شد که ما تمرینات کاملی با بازیکنان نداشته باشیم. نمی خواهم ذهن طرفداران را ناراحت کنم، اما واقعاً مسائلی داریم که بعضی مواقع قابل بیان نیستند.

گل محمدی اضافه کرد: هنوز آن تمرینی که باید با بازیکنان کامل داشته باشیم را نداشته ایم. با وجود همه نامه هایی که زدم و صحبت هایی که از دو ماه قبل به باشگاه گفتم که بحث ماندن بازیکنان و بستن قراردادها را پیگیری کند تا ما بعد از اتمام لیگ و جام حذفی فرصت و وقت خود را برای انجام تمرینات و تمرکز بر روی تمرینات بگذاریم، اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و آن قدر دیر عمل کردیم که این اتفاقات رخ داد و باید با تیمِ ناقص تمرین کنیم و هنوز باید در جابجایی به دنبال بازیکن باشیم.

سرمربی تیم پرسپولیس یادآور شد: ما یک هفته دیگر بازی داریم ولی هنوز یک تمرین کامل با تیم انجام نداده ایم. می دانید تیم های رقیب هر کدام چند بازیکن برزیلی و اروپایی جذب نموده اند و هر کدام شاید به اندازه بودجه دو سال باشگاه ما هزینه نموده اند. با این تیم ها باید رقابت های سختی انجام دهیم ولی متأسفانه ما هنوز مسائل پیش پا افتاده داریم که حل نشده است. تنها چیزی که من در این چند روز شنیده ام دروغ بوده است. فردا هم نامه عدم همکاری ام را به باشگاه ارائه می دهم و بعد از لیگ قهرمانان آسیا احتمالاً از پرسپولیس جدا می شوم. به خاطر تعهدی که به طرفداران و باشگاه داشتم در این مدت ماندم ولی واقعا خسته شدم از این همه دروغی که در این مدت شنیدم.

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: فرارو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1517

به "گل محمدی: استعفا می دهم و بعد از لیگ قهرمانان از پرسپولیس جدا می شوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: استعفا می دهم و بعد از لیگ قهرمانان از پرسپولیس جدا می شوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید