17 شتاب دهنده در حوزه آب و انرژی راه اندازی شد

به گزارش هدا بلاگ، با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری 17 شتاب دهنده در حوزه آب و انرژی شکل گرفت تا با یاری آنها کسب وکارهای این حوزه گسترش یابد.

17 شتاب دهنده در حوزه آب و انرژی راه اندازی شد

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، ستاد توسعه فناوری های آب و انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به دنبال توسعه زیست بوم فناوری و نوآوری این صنعت در کشور است. بر همین اساس از شکل گیری شرکت ها، مراکز نوآوری و شتاب دهنده های این حوزه حمایت می نماید.

این حمایت ها تا به امروز منجر به شکل گیری بیش از 17 شتاب دهنده آب و انرژی در کشور شده است. مراکزی که امکان رشد سریع و صحیح شرکت های استارتاپی را مهیا می نمایند. از آنجایی که تعداد قابل توجهی از صاحبان ایده ها و نوآوری ها از توانایی و قدرت اقتصادی کافی و یا دانش و شبکه بازاریابی کافی برای توسعه کسب و کار خود برخوردار نیستند، این شتاب دهنده ها، مجموعه ای کامل از خدمات مورد احتیاج برای رشد یک کسب و کار نوپا را نظیر منابع اقتصادی، انواع مشاوره، فناوری ها و تجهیزات مختلف و همچنین فضایی را برای استقرار شرکت نوپا در یک بازه زمانی تقریبا کوتاه در اختیار استارتاپ های نوپا قرار می دهند.

ستاد توسعه فناوری های آب و انرژی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز با توجه به اهمیت و نقش تاثرگذار این شتاب دهنده ها کوشش می نماید تا تعداد این مراکز در حوزه آب و انرژی بیشتر گردد و شرایط برای تقویت استارتاپ ها و شرکت های نوپا و تبدیل آن ها به شرکت هایی توانمند در بازار رقابت فراهم گردد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 15 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 15 اردیبهشت 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2744

به "17 شتاب دهنده در حوزه آب و انرژی راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "17 شتاب دهنده در حوزه آب و انرژی راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید