2 بازیکن نو پرسپولیس برای فصل بعد مشخص شد

به گزارش هدا بلاگ، خبرنگاران: با نزدیک شدن به سرانجام رقابت های این فصل فوتبال، تب و تاب تیم ها در جابجایی زیاد شده و به نظر می رسد باشگاه های فوتبال از همین حالا باب مذاکره با بازیکنانی که زیر نظر دارند را گشوده اند. در این بین، نگاه ها به تیم پرسپولیس، به نام تیمی که در چندسال اخیر قهرمانی های متعددی به دست آورده ویژه تر است.

2 بازیکن نو پرسپولیس برای فصل بعد مشخص شد

به گزارش خبرنگاران، اگرچه پرسپولیسی ها این روز ها تمرکزشان را بر روی قهرمانی مجدد در لیگ گذاشته اند، ولی به نظر می رسد دست کم با 2 بازیکن برای فصل آینده به توافق رسیده اند: یک مدافع و یک هافبک. نکته جالب توجه اینکه هر دو بازیکن هم این روز ها در تیم های اصفهانی بازی می کنند.

فرشاد محمدی مهر، مدافع ذوب آهن اولین بازیکنی است که پرسپولیسی ها با او مذاکره کرده اند. مدافع سابق باشگاه استقلال این روز ها در عضویت باشگاه ذوب آهن است و تیمش حال و روز چندان خوشی در انتهای جدول ندارد. البته فرشاد در این فصل یکی از بهترین بازیکنان ذوب آهن بوده است. از طرفی مهدی شیری، مدافع راست پرسپولیس هم ظاهرا نتوانسته انتظارات را برآورده کند و حالا خبر رسیده که احتمالا اولین خرید پرسپولیس در فصل آینده همین فرشاد محمدی مهر است. نکته جالب در این مورد اینکه ویدیویی از او منتشر شده که نام کرده روز اول یا دوم جابجایی با پرسپولیس قرارداد می بندد.

دیگر بازیکنی که شایعه شده پرسپولیسی می شود سروش رفیعی است؛ هافبک این روز های باشگاه سپاهان، پیش تر سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را داشته و قراردادش انتهای همین فصل با سپاهان به اتمام می رسد. در مورد سروش نمی توان به قطعیت فرشاد محمدی مهر نظر داد، چون خط هافبک پرسپولیس به مقدار کافی ترافیک دارد، ولی اگر یکی از ستاره های یحیی در خط میانی ساز جدایی بزند به نظر می رسد سروش رفیعی هم دیگر بازیکن جدیدی است که به عضویت این باشگاه درخواهد آمد.

منبع: فرارو
انتشار: 5 مرداد 1400 بروزرسانی: 5 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3077

به "2 بازیکن نو پرسپولیس برای فصل بعد مشخص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "2 بازیکن نو پرسپولیس برای فصل بعد مشخص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید