استقرار سامانه موشکی آمریکا در شمال عراق

به گزارش هدا بلاگ، یک منبع امنیتی در استان اربیل از تحرکات نیروهای آمریکایی در پایگاه حریر و استقرار سامانه موشکی در این پایگاه اطلاع داد.

استقرار سامانه موشکی آمریکا در شمال عراق

به نقل از پایگاه خبری بغداد الیوم، این منبع امنیتی گفت، یک شرکت متخصص آمریکایی که به توسعه پایگاه حریر واقع در شهرستان شقلاوه در استان اربیل مشغول بود، چند ماه پیش به علت شیوع ویروس کرونا فعالیت خود را متوقف کرد.

منبع مذکور همچنین گفت، این شرکت آمریکایی فعالیت خود را مجدداً از سرگرفته است و سامانه دفاع موشکی نصب و استحکامات نظامی و توسعه باند فرود فرودگاه نظامی شقلاوه که به پایگاه حریر متصل شده اجرا شده است.

طبق گزارش این منبع امنیتی در استان اربیل، هیچ سرباز آمریکایی از پایگاه حریر خارج نشده است و دوره های آموزشی نیروهای منتسب به سرویس های امنیتی و نیروهای پیشمرگه ادامه دارد و پیش بینی می گردد که اقدامات مربوط به توسعه پایگاه در اوایل سال آینده میلادی تکمیل گردد.

پایگاه نظامی حریر واقع در اقلیم کردستان عراق، یکی از بزرگترین پایگاه های آمریکایی در عراق و خاورمیانه است که هزاران سرباز آمریکایی و نیروی نظامی ائتلاف بین المللی ضد داعش تحت امر واشنگتن در آن مستقر هستند. ، ایسنا

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1576

به "استقرار سامانه موشکی آمریکا در شمال عراق" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقرار سامانه موشکی آمریکا در شمال عراق"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید