اسکوچیچ: خوشحالم سرمربی تیم ملی ایران شد ه ام، بازی مقابل عراق بسیار کلیدی و مهم است

به گزارش هدا بلاگ، سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران در اولین اظهارنظر خود گفت: بحرین و عراق حریفان اصلی ما هستند و امیدوارم بتوانیم از مرحله دوم انتخابی جام جهانی صعود کنیم.

اسکوچیچ: خوشحالم سرمربی تیم ملی ایران شد ه ام، بازی مقابل عراق بسیار کلیدی و مهم است

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سایت sport.hrt کرواسی در گزارشی به انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پرداخته و اظهارنظر این مربی را منعکس نموده است.

اسکوچیچ که پنجمین مربی کُروات تیم ملی ایران است، درباره حضورش در این تیم، گفت: مطمئناً باعث افتخار است که در جمع مربیان بزرگ کروات باشم. کُروات ها در ایران مورد احترام هستند و خوشحالم که این فرصت را پیدا کردم که سرمربی ایران بشوم؛ کشوری که در فوتبال عالی است.

وی که پیش از این راهنمایی تیم های ملوان، خونه به خونه، فولاد و صنعت نفت را در ایران بر عهده داشته است، ادامه داد: در سه تیم از چهار تیمی که در ایران سرمربیگری کردم، بهترین نتایج تاریخشان را به دست آوردم. این در واقع بزرگترین چالش شغلی من است.

سرمربی تیم ملی ایران درباره ملاقات های حساس با عراق و بحرین در مرحله دوم انتخابی جام جهانی تاکید نمود: قطعاً یک جنگ خواهیم داشت. ملاقات های اصلی ما با بحرین و عراق است. هر دو مسابقه در ورزشگاه آزادی با 100 هزار تماشاگر برگزار می گردد. امیدوارم که از این گروه عبور کنیم.

وی اضافه کرد: بازی کلیدی من برابر دوست خوبم سرکو کاتانچ سرمربی عراق است. انتظارات از تیم ایران زیاد است و همه دوست دارند تیم ملی به جام جهانی برود بخصوص بعد از نمایش خوبی که در جام جهانی روسیه داشت.

طبق ادعای این سایت کروات، ملادن زگانیر که سابقه کار در تیم زیر 21 سال کرواسی را دارد در کنار تونی اوسنیک که در تیم ملی اسلوونی کار نموده است، دستیاران جدید اسکوچیچ در تیم ملی ایران خواهند بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 226

به "اسکوچیچ: خوشحالم سرمربی تیم ملی ایران شد ه ام، بازی مقابل عراق بسیار کلیدی و مهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسکوچیچ: خوشحالم سرمربی تیم ملی ایران شد ه ام، بازی مقابل عراق بسیار کلیدی و مهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید