جدیدترین و زیباترین مدل مانتو عید 1400

به گزارش هدا بلاگ، مدل مانتو عید 1400 مانند یکی دو سال اخیر از نوع مدل مانتو حریر و مدل مانتو جلو باز است. کلکسیونی از جدیدترین انواع مدل مانتو عید 96 را ببینید.

جدیدترین و زیباترین مدل مانتو عید 1400

مانتو یا روپوش، لباس گشادی است که روی لباس های دیگر پوشیده می گردد و در رنگ ها، طرح ها و اندازه های متنوع مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه مانتو در ایران، کاربردهای اداری، فرهنگی، مذهبی و حتی سیاسی دارد و بعد از چادر، دومین لباس رسمی و اسلامی زنان کشور محسوب می گردد.

برای خرید یک مانتو علاوه بر سلیقه شخصی باید به فاکتورهای دیگری از جمله بلندی یا کوتاهی قد، سایز، رنگ پوست و هدف از خرید مانتو نیز توجه گردد.

تا به حال درباره انتخاب مدل مانتو بر اساس فرم بدن، قد، رنگ پوست و ... زیاد خوانده و شنیده اید، در ادامه اما درباره انتخاب مدل مانتو بر اساس هدف از خرید آن با شما صحبت خواهیم کرد و نکات مهمی را در این باره متذکر شده و در پایان مجموعه ای زیبا از جدیدترین مدل مانتو عید 96 را به شما ارایه خواهیم کرد.

هدف از خرید مانتو:

موقع انتخاب و خرید مانتو باید به هدف از این خرید توجه کنید. برای مثال باید برای خود معین کنید که این مانتو را قرار است کجا بپوشید.

  • مدل مانتو اداری:

اگر قصد خرید مانتو برای اداره، مدرسه، دانشگاه و به طور کلی محیط های اداری دارید باید اول از همه به سادگی سپس به رنگ، جنس و قد مانتو توجه کنید. برای محیط های اداری معمولا مانتوهایی با رنگ خنثی، قد متوسط و بلند و بدون سنگ و پولک و تزیینات استفاده می شوند. همچنین باید سعی کنید مانتویی انتخاب کنید که پارچه آن با یک بار نشستن و برخاستن خیلی چروک و نامرتب نگردد و با شستشوی زیاد خیلی زود کیفیت خود را از دست ندهد.

بهترین انتخاب برای محیط های اداری، یک مدل مانتو مشکی بلند و ساده است.

  • مدل مانتو ساده مخصوص خیابان

مانتویی که برای پوشیدن در خیابان خریداری می کنید بستگی مستقیم به فصل دارد. شما در بهار و تابستان به یک مدل مانتو حریر خنک و رنگ روشن احتیاج دارید و بالعکس در پاییز و زمستان به یک مدل مانتو پاییزه گرم و بلند متناسب با آب و هوا و با رنگ های پاییزی و خنثی احتیاج خواهید داشت.

سعی کنید در فصل پاییز مانتویی بخرید که نه خیلی گرم و نه خیلی خنک باشد زیرا ممکن است هوا تغییر نموده و شما را غافل گیر کند. از طرف دیگر برای فصل زمستان سعی کنید مانتویی بخرید که قابل پوشیدن زیر کاپشن، کت و یا پالتو نیز باشد تا در صورت احتیاج بتوانید لباس رویی را درآورده و در عین حال سرما نخورید.

  • مدل مانتو عید:

اگر قرار است برای سال نو به بازار یا یک مزون رفته و اقدام به خرید یک مدل مانتوی عیدانه و بهاری کنید، زیبایی و درخور بودن مانتو حرف اول را می زند. در واقع شما باید سعی کنید با در نظر دریافت اندام، قد و سایز خود، یک مدل مانتو زیبا، شیک و ترجیحا شاد خریداری کنید.

موقع خرید یک مدل مانتو عیدانه و بهاری، داشتن طرح، کوتاه یا بلندبودن و پرکاربودن مانتو هیچ مانعی ندارد زیرا این مانتو حکم لباس شب از نوع پوشیده را خواهد داشت و شما را در اولین نگاه به میزبان تان معرفی خواهد نمود.

مدل مانتو عید 96 شما می تواند یک مدل مانتو جلو باز یا مدل مانتو کتی باشد. همچنین می توانید یک مدل مانتو گیپور شیک با رنگ مناسب پوست خود تهیه نموده و به سادگی بدرخشید.

در ادامه مجموعه ای زیبا از جدیدترین و متنوع ترین مدل مانتو عید 96 را خواهید دید که به زودی در فروشگاه ها و مزون های کشور ارایه خواهند شد.

منبع: setare.com
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1636

به "جدیدترین و زیباترین مدل مانتو عید 1400" امتیاز دهید

1 کاربر به "جدیدترین و زیباترین مدل مانتو عید 1400" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین و زیباترین مدل مانتو عید 1400"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید