داماد نواز شریف هم به قید ضمانت آزاد می شود

به گزارش هدا بلاگ، پس از آنکه دادگاه عالی اسلام آباد دستور آزادی نواز شریف به قید ضمانت را صادر کرد اینک داماد وی نیز که به جرم اتهام زنی به دولت زندانی شده بود آزاد می شود.

داماد نواز شریف هم به قید ضمانت آزاد می شود

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از ای.آر.وای نیوز، دادگاه لاهور روز گذشته با بررسی دادخواستی در حمایت از محمد صفدر داماد نواز شریف دستور آزادی او به قید ضمانت را صادر کرد.

دادگاه لاهور همچنین دستور داد که از وی بازپرسی انجام نشود و داماد نواز شریف پس از تحویل مبلغ 200 هزار روپیه به عنوان حق ضمانت آزاد شود.

به این ترتیب ظرف یک هفته اخیر دو تن از چهره های سرشناس حزب نواز که به جرم فساد مالی و اتهام زنی به دولت پاکستان در زندان به سر می بردند در شرف آزادی هستند.

این در حالی است که مریم نواز دختر نواز شریف نیز در زندان به سر می برد و ممکن است او نیز برای درمان بیماری بتواند حکم آزادی موقت را بگیرد.

از خانواده نواز شریف حسن نواز و حسین نواز پسران او نیز تحت تعقیب قضایی دولت پاکستان هستند ولی به دلیل اینکه شهروند انگلیس محسوب می شوند دولت اسلام آباد تاکنون نتوانسته آنها را به پاکستان برگرداند.

بسیاری از سران حزب نواز به فساد مالی متهم هستند و دادگاه عالی پاکستان در زمان حضور ثاقب نثار عرصه را بر آنها تنگ کرده بود.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 23

به "داماد نواز شریف هم به قید ضمانت آزاد می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داماد نواز شریف هم به قید ضمانت آزاد می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید