درخشش اسباب بازی های ایرانی در نمایشگاه های بین المللی

به گزارش هدا بلاگ، 172 شرکت و 251 برند اسباب بازی ایرانی در نمایشگاه اسباب بازی استانبول محصولات ایران ساخت خود را به نمایش عموم گذاشتند.

درخشش اسباب بازی های ایرانی در نمایشگاه های بین المللی

به گزارش سرویس علم و پیشرفت خبرنگاران، نمایشگاه اسباب بازی استانبول با شرکت 77 برند محلی و خارجی فرصتی بی نظیر برای آشنایی با برندهای روز و جدیدترین فراوریات و محصولات این صنعت است. جمعی از فراوریکنندگان اسباب بازی ایران ساخت که عموما شرکت های خلاق هستند با حمایت ستاد فناوری های نرم و توسعه صنایع خلاق معاونت علمی وفناوری ریس جمهوری در این رویداد حضور یافته و محصولات و دستاوردهای خود را در پاویون ایران به نمایش گذاشتند.

بازار اسباب بازی در جهان آینده ای روشن و رشدی مداوم و پایدار خواهد داشت. نمایشگاه اسباب بازی استانبول با توجه به اثرگذاری بالای خود بر اهالی صنعت اسباب بازی، به مکانی کارآمد برای تبادل اطلاعات و تجارب در زمینه های بدیع، صادرات، بازارهای جهانی، و تخصص و آموزش ساخت تبدیل شد. بر همین اساس، حضور شرکت های خلاق در این رویداد نقشی تاثیرگذار در توسعه بازار و تقویت ارتباطات بین المللی آنها دارد.

در این نمایشگاه محصولاتی در زمینه های مختلفی چون انواع مدل های عروسک ها و اسباب بازی ها، اسباب بازی های اکشن و شخصیت ها، اسباب بازی نوزادان و بچه ها زیر 3 سال، بازی های پازل و کارت، اسباب بازی چوبی، ابزار و تجهیزات کودک، اسباب بازی های آموزشی، اسباب بازی های خارج از منزل، پارک و باغ، تجهیزات و اسباب بازیهای دریایی و استخر، تجهیزات و اسباب بازی های ورزشی، محصولات چند رسانه ای، اسباب بازی هوشمند، مهد کودک و تجهیزات آموزشی، محصولات تبلیغاتی و جشنواره لباس و ماسک ارائه می گردد.

در ادامه ویدئویی از حضور محصولات و شرکت های خلاق فراوری کننده اسباب بازی ایرانی را در نمایشگاه اسباب بازی استانبول مشاهده می کنید:

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3502

به "درخشش اسباب بازی های ایرانی در نمایشگاه های بین المللی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش اسباب بازی های ایرانی در نمایشگاه های بین المللی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید