رئیس مجلس نمایندگان آمریکا حمایت خود را از جوبایدن بیان کرد

به گزارش هدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از واشنگتن پست، نانسی پلوسی، رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا هم حمایت خود را از ریاست جمهوری بایدن خاطرنشان کرد.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا حمایت خود را از جوبایدن بیان کرد

پلوسی حمایت خود از بایدن را با انتشار یک ویدئو اعلام نموده است.

به گفته پلوسی، در حالی که آمریکا با ویروس کرونا روبرو است، بایدن صدای منطق و هوشیاری بوده و جهت روشنی برای رهبری این کشور به منظور خروج از این بحران دارد.

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در این پیغام، به اقدامات جو بایدن در مقابله با بحران مالی 2008 آمریکا و نقش او در تصویب لایحه خدمات درمانی موسوم به اوباما کر اشاره نموده و این اقدامات را برای آمریکایی ها مفید و سازنده عنوان نموده است.

پیش از این نیز، باراک اوباما رئیس جمهور سابق آمریکا با انتشار پیغامی ویدئویی در حساب کاربری رسمی خود در توئیتر به صورت رسمی از نامزدی جو بایدن معاون خود در تمامی دوران ریاست جمهوری اش (2009 تا 2017) برای انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر (آبان) حمایت نموده بود.

حدود 10 روز پیش، کناره گیری برنی سندرز از رقابت های انتخاباتی درون حزبی دموکرات ها، جو بایدن عملاً نامزد نهایی دموکرات ها در انتخابات شد؛ هرچند معرفی رسمی وی به عنوان نامزد نهایی حزب دموکرات در انتخابات، در فصل تابستان انجام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 567

به "رئیس مجلس نمایندگان آمریکا حمایت خود را از جوبایدن بیان کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس مجلس نمایندگان آمریکا حمایت خود را از جوبایدن بیان کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید