راه اندازی بازار مبادلاتی توکن سهام شرکت ها در صرافی بایننس

به گزارش هدا بلاگ، صرافی بایننس در اطلاعیه ای از راه اندازی بازار مبادلات توکن های سهام شرکت ها با کارمزد صفر خبر داده است. مبادلات تمامی توکن های عرضه شده در این بازار توسط رمزارز پایدار بایننس یو اس دی (BUSD) انجام می گردد.

راه اندازی بازار مبادلاتی توکن سهام شرکت ها در صرافی بایننس

به گزارش گروه اقتصادی خبرنگاران، توکن های سهامی بایننس (Binance Stock Token) نوعی رمزارز دیجیتالی هستند که با استفاده از دارایی پایه (سهام شرکت ها) پشتیبانی می شوند و خریداران این توکن ها تحت تاثیر تغییرات ارزش دارایی پایه سود و یا زیان را شناسایی خواهند کرد.

بازار مبادلات توکن سهام شرکت تسلا (TSLA/BUSD) نخستین بازار بایننس استوک توکن (Binance Stock Token) محسوب می شود ومعاملات آن در تاریخ دوازدهم آوریل سال 2021 میلادی راه اندازی شده است. مالکان این دسته از توکن ها می توانند از رشد ارزش دارایی اصلی منتفع شوند.

صرافی بایننس در واکنش به تقاضای کاربران قصد دارد در آینده سهام شرکت های بیشتری را به صورت توکنیزه شده در دسترس سرمایه گذاران قرار دهد.

با این وجود، بایننس نخستین پلتفرم صنعت رمزارزی ارائه کننده سهام شرکت تسلا محسوب نمی شود و صرافی بیترکس (Bittrex) از دسامبر 2020 امکان خرید و فروش سهام توکنیزه شده شرکت های تسلا، اپل و گوگل را برای کاربران خود فراهم کرده است.

سرنوشت سهام شرکت های بزرگ با صنعت رمزارزی گره خورده است

در حالی که سهام تسلا در دنیای بازار های مبادلات رمزارز ها داد و ستد می شود، تسلا نیز رمزارز ها را به عنوان ابزار کارآمد مبادلات و حفظ ارزش دارایی پذیرفته است. بر اساس گزارش کوینیت، شرکت تسلا در ماه فوریه از سرمایه گذاری 1/5 میلیارد دلاری بر روی بیت کوین خبر داده و در ماه مارس امکان خرید خودرو های برقی ساخت این شرکت در ازای پرداخت بیت کوین را فرآهم کرده است.

ایلان ماسک (Elon Musk)؛ مدیرعامل تسلا هم اکنون به یکی از شناخته شده ترین طرفداران صنعت رمزارز ها تبدیل شده و حتی مدیران رده بالای تسلا رسماً برای خود عناوین رمزارزی نیز انتخاب کرده اند.

نظر شما نسبت به راه اندازی بازار مبادلاتی سهام شرکت ها در صرافی بایننس چیست؟ آیا بازار های سنتی مبادلات سهام در آینده شکل جدیدی به خود گرفته و با کمک رمزارز ها بازار مبادلات این دارایی ها نیز متحول خواهد شد؟ نظر خود را به صورت کامنت با ما درمیان بگذارید.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2759

به "راه اندازی بازار مبادلاتی توکن سهام شرکت ها در صرافی بایننس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راه اندازی بازار مبادلاتی توکن سهام شرکت ها در صرافی بایننس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید