رقابت 3 روزه کنکور کارشناسی ارشد 99 شروع شد

به گزارش هدا بلاگ، برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 99 پس از چندین بار تعویق به دلیل شیوع ویروس کرونا درنهایت دقایقی قبل در 164 حوزه امتحانی شروع شد.

رقابت 3 روزه کنکور کارشناسی ارشد 99 شروع شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، پس از برگزاری پر فراز و نشیب کنکور دکتری 99، حال نوبت به برگزاری کنکور کارشناسی ارشد 99 رسید که قرار است متفاوت از کنکور های گذشته با اعمال سختگیرانه پروتکل های بهداشتی میزبان رقابت جمعیت کثیری از داوطلبان باشد.

کنکور کارشناسی ارشد که از دقایقی پیش در 164 حوزه امتحانی شروع شده دومین رویداد بزرگی است که در این روز های حساس کرونایی برگزار می گردد و پس از دو بار تعویق زمان برگزاری با افزایش تعداد حوزه های امتحانی نسبت به سال های گذشته و همچنین روز های برگزاری، به استرس داوطلبان این دوره از کنکور سرانجام می بخشد.

به منظور رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی از جمله ایجاد فرصت مناسب برای ضدعفونی کردن فضا، امکانات و تجهیزات از سوی حوزه های برگزاری آزمون و همچنین به منظور جلوگیری از تراکم جمعیتی داوطلبان در حوزه ها برای کاهش حداکثری انتشار ویروس کرونا، روز های برگزاری آزمون از 2 روز به 3 روز (از پنجشنبه 16 مرداد تا شنبه 18 مرداد 99) افزایش یافت.

میزان داوطلبان آزمون ورودی مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1399 تعداد 694 هزار و 417 نفر است که این تعداد نسبت به سال گذشته که 655 هزار و 432 نفر بودند تعداد 38 هزار و 985 نفر افزایش داشته است در این بین با توجه به تکمیل فرم خوداظهاری از سوی داوطلبان معین شد که در بین داوطلبان این آزمون 85 نفر مبتلا به کرونا هستند و حوزه امتحانی آن ها از سایر داوطلبان جدا است.

کهن پارس: کهن پارس | مجله همه پارسی زبان های دنیا

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1285

به "رقابت 3 روزه کنکور کارشناسی ارشد 99 شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت 3 روزه کنکور کارشناسی ارشد 99 شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید