سند مزیت های پیشرو گردشگری استان گلستان تدوین شد

به گزارش هدا بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان گفت: سند مزیت های پیشرو بخش گردشگری استان گلستان تدوین و به سازمان مدیریت و برنامه ریزی ارائه شد.

سند مزیت های پیشرو گردشگری استان گلستان تدوین شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط دریافت ویزای تحصیلی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های کانادا انتخاب و طی کنید.

به گزارش خبرنگاران از گرگان، ابراهیم کریمی ظهر امروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان گلستان گفت: اسناد بالادستی و سند جامع استان و سند مزیت های پیشرو را در کمیته برنامه ریزی اداره کل آنالیز و دنبال می کنیم.

وی اضافه کرد: تدوین سند مزیت های پیشرو سبب افزایش همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان با سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای تدوین و اختصاص بودجه می گردد.

وی اضافه کرد:این سند در سازمان میراث فرهنگی در 3 بخش صنایع دستی، گردشگری و میراث فرهنگی تقسیم شده و این سند مزیت های پیشرو در بخش گردشگری تدوین شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان توضیح داد: در حوزه گردشگری، فعالیت ها به 4 بخش اقامتی، پذیرائی، خدمات گردشگری و دیگر حوزه ها تقسیم شده و پروژه ها نیز اولویت بندی شده است.

کریمی گفت: در اولویت بندی این بخش ها و پروژه ها، موضوعاتی مانند حجم سرمایه گذاری، بازتاب سرمایه، انگیزش استفاده کنندگان، اشتغال، توزیع ثروت، درآمد استان و غیره درنظر گرفته شده است.

وی اظهار کرد: در حوزه خدمات گردشگری نیز اولویت بندی اجرا شده و اقامتگاه های سنتی و تاریخی، بوم گردی، مراکز تفریحی، دفاتر گردشگری، مجتمع های بین راهی و مراکز گردشگری سلامت و غیره را داریم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان اضافه کرد: 16 بند نیز در این سند به عنوان الزامات اجرای این طرح ها ارائه شده و این سند با یاری کارشناسان سازمان برنامه و بودجه بدون پرداخت هزینه ای تدوین شده و اجرای آن سبب افزایش استغال بخش گردشگری در استان می گردد.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی شیلات گلستان هم در این جلسه با اشاره به تدوین سند مزیت های پیشرو شیلات استان گلستان گفت: این سند در 3 بخش تقسیم شده که شامل پرورش، تکثیر و فراوری بخش های مختلف در استان است.

محمد رضا اشرفی اضافه کرد: 5 اولویت نیز در پرورش در استان گلستان معین و رتبه بندی شده و اجرای این سند علاوه بر افزایش سرانه درآمد استان سبب حمایت از سرمایه گذاران نیز می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 180

به "سند مزیت های پیشرو گردشگری استان گلستان تدوین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سند مزیت های پیشرو گردشگری استان گلستان تدوین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید