کارآفرینان کمیته امداد از تسهیلات 500 میلیون تومانی بهره می برند

به گزارش هدا بلاگ، به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، سید مرتضی بختیاری عصر چهارشنبه در همایش تجلیل از مددجویان کارآفرین تحت پوشش کمیته امداد هرمزگان، گفت: این همایش یک نوع تقدیر عملی از مدیریت هرمزگان و مدیران بانک ها است که امروز شاهد نتیجه حمایت این نهاد ها هستیم.

کارآفرینان کمیته امداد از تسهیلات 500 میلیون تومانی بهره می برند

وی با ذکر این نکته که کارآفرینان تحت پوشش کمیته امداد، شعار ما می توانیم را به تصویر کشیدند، بیان کرد: افرادی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار می گیرند با حمایت در همه زمینه ها توانمند خواهند شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به این نکته که بالاترین پاداش از آن کسی است که کوشش کند لقمه حلال به منزل ببرد، ابراز داشت: بخشی از آسیب های اجتماعی در جامعه به خاطر شبهه ناک بودن لقمه هاست.

بختیاری گفت: با توجه به شرایط امروز شخصی که امروزه در زمینه فراوری فعالیت می نمایند، همانند کسی است که در سنگر جهاد از جان خود مایه می گذارد.

وی گفت: خوش حساب ترین مشتریان بانک ها در کشور، مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: تنها 1.5 درصد از افراد وام گیرنده تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) پیروز به پرداخت اقساط تسهیلات خود نشده اند.

بختیاری بیان داشت: بنده افرادی را در سطح کشور می شناسم که از دوران دانش آموزی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده و هم اکنون نیز عضو هیئت علمی دانشگاه است. این تحقق شعار ما می توانیم است.

وی ما می توانیم را کلید واژه و رمز پیروزیت دانست و ابراز داشت: در کنار هم بودن و با هم بودن هر مسئله ای را حل خواهد نمود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) عنوان کرد: 700 هزار خانواده با بهره گیری از تسهیلات اشتغالزایی، از تحت حمایت کمیته امداد خارج شده اند که این امر موجب شده است که سرانه این افراد که حدود دو هزار و 100 میلیارد تومان بود، صرف رسیدگی به دیگر نیازمندان گردد.

بختیاری گفت: بیش از 90 درصد مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) تسهیلات دریافتی خود را به صفر رسانده اند.

وی گفت: توانمندسازی با رعایت درآمد باثبات و حفظ حرمت وکرامت انسانی مورد تاکید رهبری است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: اشتغال، مسکن و فرهنگ سازی به عنوان سه پایه توانمندسازی انسان محسوب می شوند.

بختیاری توضیح داد: سال جاری حدود هفت هزار و 500 شغل با اعتبار 220 میلیارد تومان ویژه مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) ایجاد خواهد شد.

وی اظهار داشت: کارآفرینانی که بتوانند برای 10 درصد از مددجویان شغل ایجاد نمایند تا سقف 500 میلیون تومان تسهیلات دریافت خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 16 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 62

به "کارآفرینان کمیته امداد از تسهیلات 500 میلیون تومانی بهره می برند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارآفرینان کمیته امداد از تسهیلات 500 میلیون تومانی بهره می برند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید