کار سخت باشگاه پرسپولیس برای دریافت مجوز حرفه ای خبرنگاران

به گزارش هدا بلاگ، باشگاه پرسپولیس تا زمانی که شکایت های داخلی را برطرف و رجوع نکند، قادر به دریافت مجوز حرفه ای نیست

کار سخت باشگاه پرسپولیس برای دریافت مجوز حرفه ای خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پنجره جابجایی باشگاه پرسپولیس به دلیل عملکرد و تعهدات جدید باشگاه برای پرداخت بدهی ها باز شد، ولی وقتی بحث حرفه ای سازی در میان باشد، شرایط سخت می گردد. برهمین اساس در آخرین روز های خرداد سال آینده، اقدامات برای صدور مجوز های جدید حرفه ای سازی شروع خواهد شد و در آن مقطع یکی از مهم ترین دغدغه ها ارسال مدارک مربوط به بستن پرونده بدهی هاست. طبق آخرین برآوردها، باشگاه پرسپولیس برای پرداخت بدهی های داخلی اش باید مبلغی حدود 13 تا 14 میلیارد تومان به عنوان بودجه تامین کند. رقمی که شاید برای سرخ ها غیر قابل پرداخت باشد.

ناگفته پیداست باشگاه پرسپولیس قادر به پرداخت چنین مبلغی نیست و باید بسیاری از پرونده های داخلی را به صورت توافقی و در مذاکره با طلبکار ها و شاکیان داخلی برطرف و رجوع کند. به گونه ای که مبلغی را پرداخت نموده و برای پرداخت باقی مانده طلب ها، قرار تازه ای بگذارد. حال باید منتظر بود و دید باشگاه پرسپولیس در سال 1400 چگونه می تواند از پس بدهی های سنگینی که دارد بربیاید.

گروه ساختمانی آبان: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2670

به "کار سخت باشگاه پرسپولیس برای دریافت مجوز حرفه ای خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار سخت باشگاه پرسپولیس برای دریافت مجوز حرفه ای خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید