5 نکته ای که باید در خصوص سفر به آفریقای جنوبی بدانید

به گزارش هدا بلاگ، نکات سفر به آفریقای جنوبی

اگر به تجربه یک سفر لوکس و فوق العاده به یادماندنی علاقه دارید، تور آفریقای جنوبی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. جاذبه های گردشگری افریقای جنوبی بسیار متنوع می باشند. شاید کمتر جایی بتوانید به اندازه این کشور نبض طبیعت را از نزدیک لمس کنید. مناظر زیبا و بکر طبیعی و ملاقات حیوانات در محیط طبیعی زندگی آنها تجربه ای است که به سختی بتوانید آن را فراموش کنید، سیدعلی بحرینی، تورلیدر شرکت خبرنگاران برای سفر به آفریقای جنوبی نکاتی برای آشنایی بیشتر شما با پکیج های سفر به این کشور بیان نموده است. با 5 نکته برای سفر به آفریقای جنوبی آشنا شوید.

5 نکته ای که باید در خصوص سفر به آفریقای جنوبی بدانید

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

سفری طولانی به سمت تجربه ای به یادماندنی

  • تور آفریقای جنوبی برای کسانی که به خرید یا ملاقات از آثار تاریخی علاقه مند هستند جذابیت چندانی ندارد اما اگر عاشق طبیعت، دیدن مناظر بکری از جنگل و اقیانوس و همچنین ملاقات حیوانات از نزدیک، هستید این تور می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای شما باشد.
  • در تمام طول سال سفر به این کشور انجام می گردد. اما بهترین زمان برای ملاقات از آفریقای جنوبی در فاصله بین دی تا اردیبهشت ماه است که به دلیل واقع شدن این کشور در نیم کره جنوبی با اواخر تابستان و پاییز مصادف می گردد. در این بازه زمانی هوا معتدل تر و محیط زیباتر است.
  • سفر به آفریقای جنوبی از جمله تورهای لوکس و گران محسوب می گردد. آژانس های مسافرتی معمولا دو پکیج برای این سفر ارائه می دهند؛ یک پکیج 9 شب و 10 روزه و دیگری 10 شب و 11 روزه. هزینه ثبت نام در این پکیج ها به هتل و ایرلاینی بستگی دارد که انتخاب می کنید؛ این مبلغ به طور معمول بین 10 تا 12 میلیون تومان است اما در نوروز افزایش می یابد.
  • طول زمان پرواز به این کشور بستگی به ایرلاینی دارد که برمی گزینید؛ اگر با ترکیش ایرلاین سفر کنید فاصله تهران تا استانبول دو ساعت و 30 دقیقه است. از آنجا با یک پرواز 11 ساعته به سمت ژوهانسبورگ می روید. در صورت تمایل به سفر با ایرلاین های امارات و قطر، فاصله تهران تا هر کدام از شهرهای دوبی یا دوحه حدود 2 ساعت است. پرواز بعدی شما نیز حدود 9 تا 10 ساعت طول می کشد.
  • پکیج های تور آفریقای جنوبی شامل اقامت در چهار نقطه می شوند که عبارتند از شهرهای ژوهانسبورگ، سان سیتی و کیپ تاون و پارک جنگلی. فاصله میان دو شهر ژوهانسبورگ و سان سیتی و پارگ جنگلی زیاد نیست و ترانسفر میان آنها با اتوبوس انجام می گردد اما کیپ تاون در جنوب این کشور واقع شده است به همین دلیل ترانسفر به وسیله هوایی صورت می گیرد.
منبع: الی گشت
انتشار: 24 بهمن 1398 بروزرسانی: 19 آذر 1399 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 161

به "5 نکته ای که باید در خصوص سفر به آفریقای جنوبی بدانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 نکته ای که باید در خصوص سفر به آفریقای جنوبی بدانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید