فرایند بازگشت بازماندگان از تحصیل به مدرسه، دریافت اطلاعات کلاس اولیها از ثبت احوال برای اولین بار

به گزارش هدا بلاگ، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه برای اولین بار آمار کلاس اولی ها را در تابستان و قبل از آغاز سال تحصیلی از ثبت احوال گرفتیم که استان ها از آن استفاده خوبی کردند گفت: در حال حاضر مشغول کار بر روی این موضوع و تطبیق دادن آمارها هستیم تا بتوانیم هرچه زودتر بازمانده ها را شناسایی کنیم.

فرایند بازگشت بازماندگان از تحصیل به مدرسه، دریافت اطلاعات کلاس اولیها از ثبت احوال برای اولین بار

رضوان حکیم زاده در گفت وگو با خبرنگاران، درباره آخرین اقدامات صورت گرفته پیرامون شناسایی و بازگشت بچه ها بازمانده از تحصیل به مدرسه اظهار کرد: خوشبختانه تفاهم نامه ای امضا شده بود و نمایندگان دستگاه های مربوط در این تفاهم در جلسات مربوط شرکت کردند.

وی اضافه کرد: سال جاری همکاری های خوبی شکل گرفته و کمیته در همه استان ها با حضور دستگاه های مربوط تشکیل شده و در حال فعالیت هستند.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه برای اولین بار آمار کلاس اولی ها را در تابستان و قبل از آغاز سال تحصیلی از ثبت احوال گرفتیم که استان ها از آن استفاده خوبی کردند گفت: در حال حاضر مشغول کار بر روی این موضوع و تطبیق دادن آمارها هستیم تا بتوانیم هرچه زودتر بازمانده ها را شناسایی کنیم.

وی درباره اقدامات وزارت رفاه برای شناسایی بچه ها بازمانده نیز اظهار کرد: اگر وزارت رفاه اسامی بازمانده ها را داشته باشد و پیگیری کند به نظر می رسد برای برطرف موانع جذب می تواند یاری موثری باشد.

حکیم زاده درباره شرایط ثبت نام در دوره ابتدایی و ریزش احتمالی آمار با توجه به شیوع کرونا گفت: اتفاقا به نسبت سال گذشته در پایه اول افزایش ثبت نام داشتیم. در کل دوره ابتدایی نیز افزایش ثبت نام داشتیم که البته نرخ ناخالص است. به نسبت موالید شش سال تمام نیز افزایش ثبت نام داشتیم اما چون اینها نرخ خالص است، با تطبیق نهایی آمار ثبت نام شده با موالید می توانیم شمار دقیق بچه ها بازمانده را نیز استخراج کنیم.

آژانس دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1783

به "فرایند بازگشت بازماندگان از تحصیل به مدرسه، دریافت اطلاعات کلاس اولیها از ثبت احوال برای اولین بار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرایند بازگشت بازماندگان از تحصیل به مدرسه، دریافت اطلاعات کلاس اولیها از ثبت احوال برای اولین بار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید